Nieuwe Marketing Directeur bij Heineken

Heineken nieuw logoVanaf 1 juni 2013 is Bram Westenbrink de nieuwe Marketing Directeur van Heineken Nederland. Hij volgt daarmee Hans Böhm op die benoemd is tot Global Marketing Cider Director bij Heineken.

Westenbrink begon in 2003 als Management Trainee bij Heineken. Daarna was hij in verschillende functies werkzaam bij het bierconcern waaronder als Marketing Directeur Heineken Hongarije. In zijn nieuwe rol zal Westenbrink zich richten op het verder uitbouwen van het merkenportfolio, de bier- en cidercategorie, en productinnovaties.

 

 

Een extra stukje content met link hier kan ook.

Lees ook:Bierliefhebber beslist over nieuw Brussels bier
Lees ook:Denie opvolger Driessen als nieuwe voorzitter BVA
Lees ook:Belgen willen vaker bier bij sterrenmaaltijd
Lees ook:Nissan volgt Ford op als sponsor Champions League
Lees ook:DJ Armin met Heineken in alcohol-matigings campagne

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>