The Who, artiesten en ingenieurs bouwen aan Sony-succes

De perfecte Engelse songklassieker met de perfecte titel, Join Together van The Who, vergezelt deze sterke commercial van Sony. Daarin vertelt het Japanse bedrijf samen met tal van bekende gezichten wat er allemaal is gepresteerd na de Walkman. Omdat creatieven en techies goed samenwerken bij Sony, dat gelukkig nog steeds staat voor kwaliteit. En zegt: ”An artist can challenge an engineer with the impossible. An engineer can make the impossible possible. We measure our success with the flutter of a heart or a bead of cold sweat. After all, it’s not about what we make; it’s about what we make you feel.” Dóórgaan Sony. Dat kwaliteit mag overleven.

Een extra stukje content met link hier kan ook.

Lees ook:Inschrijving Brussels Beer Challenge van start
Lees ook:Beautylabel Bobbi Brown steeds populairder
Lees ook:Make-uploze dinsdag: daar moet je toch niet aan denken?
Lees ook:Liever lipgloss dan koffie voor veel vrouwen
Lees ook:Boekenblog leest filosofische road-story

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>