Stemmen voor maart nominaties Ster/Gouden Loeki

Er kan weer worden gestemd voor de nieuwe maandverkiezing van de Gouden Loeki 2014. Van de 10 voor de maart 2014 door de STER genomineerde commercials leuke/beste commercials gaan er, zoals gebruikelijk, drie door naar de halve finale van de Gouden Loeki-competitie in december 2014. Ze kunnen op de STER/Gouden Loeki site worden bekeken, waar ook kan worden gestemd t/m  maandag 5 Gouden Loeki afbeelding mei. De tien zijn, in willekeurige volgorde: Thuiswerker/Cup-a-Soup, en Route 99 en Aziatische Wokgerechten/Albert Heijn (reclamebureau TBWANeboko), Radler/Bavaria (Selmore), Axe effect spoof/Specsavers (buitenlands bureau onbekend), Waar is mijn nasi?/ Mediamarkt (JWT) , Harem/Chocomel,

Dagje Uit/Jumbo (reclamebureau Alfred), Feeling Good/KPN (N=5), Just Add Zero/(adaptatie NL Publicis). De organiserende STER is het reclameverkoopkantoor van de Publieke Omroep). Zie GL 2013-uitslag hier.

Een extra stukje content met link hier kan ook.

Lees ook:Stemmen op eerste nominaties STER/Gouden Loeki 2014
Lees ook:Stemmen op eerste nominaties STER/Gouden Loeki 2014
Lees ook:Stemmen februari nominaties Ster/Gouden Loeki
Lees ook:Gouden Loeki nominaties februari: Opkikker, KWF en Mediamarkt
Lees ook:Baby van Gamma eindigde 2e bij Gouden Loeki-verkiezing

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>