Er kan weer worden gestemd voor de nieuwe maandverkiezing van de Gouden Loeki 2014. Van de 10 voor de maart 2014 door de STER genomineerde commercials leuke/beste commercials gaan er, zoals gebruikelijk, drie door naar de halve finale van de Gouden Loeki-competitie in december 2014. Ze kunnen op de STER/Gouden Loeki site worden bekeken, waar ook kan worden gestemd t/m maandag 5 mei. De tien zijn, in willekeurige volgorde: Thuiswerker/Cup-a-Soup, en Route 99 en Aziatische Wokgerechten/Albert Heijn (reclamebureau TBWANeboko), Radler/Bavaria (Selmore), Axe effect spoof/Specsavers (buitenlands bureau onbekend), Waar is mijn nasi?/ Mediamarkt (JWT) , Harem/Chocomel,
Dagje Uit/Jumbo (reclamebureau Alfred), Feeling Good/KPN (N=5), Just Add Zero/(adaptatie NL Publicis). De organiserende STER is het reclameverkoopkantoor van de Publieke Omroep). Zie GL 2013-uitslag hier.
Lees ook:Stemmen op eerste nominaties STER/Gouden Loeki 2014
Lees ook:Stemmen op eerste nominaties STER/Gouden Loeki 2014
Lees ook:Stemmen februari nominaties Ster/Gouden Loeki
Lees ook:Gouden Loeki nominaties februari: Opkikker, KWF en Mediamarkt
Lees ook:Baby van Gamma eindigde 2e bij Gouden Loeki-verkiezing