Stemmen februari nominaties Ster/Gouden Loeki

[LAATSTE DAG vandaag] Er kan weer worden gestemd voor de nieuwe maandverkiezing van de Gouden Loeki 2014. Van de 10 voor de februari 2014 door de STER genomineerde commercials leuke/beste commercials gaan er, zoals gebruikelijk, drie door naar de halve finale van de Gouden Loeki-competitie in december 2014. Ze kunnen op de STER/Gouden Loeki site worden bekeken, waar ook kan worden gestemd tot Gouden Loeki afbeeldingmaandag 7 april. De tien zijn, in willekeurige volgorde: De man in de Mediamarkt/Mediamarkt en De Schademanager thuis/Nationale Nederlanden (reclamebureau JWT), The Odyssey/Heineken (Wieden + Kennedy Amsterdam), Crash Test/New York Pizza (Edward Bardoul & Karel Beyen), Peace/Axe (BBH London), Allerslimste koop/Jumbo en Jack/AutoTrack (Alfred), Roken is zooo: Schwalbe/KWF Kankerbestrijding (Houdini), Friet van ‘t Huis/Aviko (Backbone Marketing) en Opkikkerdag Jay-Jay/Stichting Opkikker (the Oddshop).

De organiserende STER is het reclameverkoopkantoor van de Publieke Omroep). Zie GL 2013-uitslag hier.

Een extra stukje content met link hier kan ook.

Lees ook:Stemmen voor maart nominaties Ster/Gouden Loeki
Lees ook:Gouden Loeki nominaties februari: Opkikker, KWF en Mediamarkt
Lees ook:Stemmen op eerste nominaties STER/Gouden Loeki 2014
Lees ook:Stemmen op eerste nominaties STER/Gouden Loeki 2014
Lees ook:Jumbo maakt reclame voor wc papier en Allerslimste Koop

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>