Je risico, je toekomst en huis in ING Investment-campagne

ING voorzichtig 1ING huis en pensioen 2Denk niet aan je toekomst. !Doe er wat aan!’ Is de kreet op een van de drie hoogst opvallende dagblad- advertenties van de Investment Management-dochter van ING.  Waarvan we er tot nog toe maar eentje in een Nederlandse krant spotten, die over je huis en je pensioen. Maar we zien zeker niet alles. De andere twee van de beleggingsdochter haalden we bij Ads of the World. Allemaal met chocoladeletters, soms met zuurtjeskleuren. En verder geen tekst, behalve dan dat je op ‘beleg hier’ -in ING-oranje- kunt ‘klikken’ – ga je online naar Fit Vermogen, eindig je hier, waar alle bijzonderheden te vinden zijn. Het ING-logo staat klein rechts onderin. KLIK erop om wat te vergroten, kun je zien hoe ze van de ‘pagina’ afknallen. De prikkelende uitingen, die je echt stimuleren om een kijkje te gaan nemen op de site, zijn van Anomaly Amsterdam, de NL dochter van ‘n internationaal reclamebureau. Heel goed.

Een extra stukje content met link hier kan ook.

Lees ook:Luxe leren tas cadeau-advertentie van McGregor
Lees ook:Waarschuwingslogo's Grolschflesjes niet effectief zegt gedragsdeskundige
Lees ook:WK Club van ’14 en Panini voetbalplaatjes in reclame Telegraaf
Lees ook:Duiken naar de stad onder water in fraaie milieu advertentie
Lees ook:Gelukkig nieuwjaar!

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>