NRC media lanceert high-end glossy DeLuxe

Als ontwerper heeft hij zichzelf meer dan bewezen, maar of Dries van Noten op het gebied van bladen maken net zo goed is, zal dit najaar blijken. Op 17 september verschijnt namelijk de gloednieuwe glossy DeLuxe van NRC Media waarvoor Dries van Noten als gastredacteur heeft gefungeerd. Een van de thema’s van de eerste luxe glossy is dan ook mode.

In de glossy, die maandelijks zal verschijnen, staat verder centraal: intelligente luxe, grote internationale namen, eigentijds, ambitieus, stijl en glamour.

De nieuwe glossy (met een oplage van 300.000) wordt gelanceerd naar het voorbeeld van buitenlandse kranten. Daar zitten al jaren glossy’s bij kwaliteitskranten, zoals ‘How to spend it’ van The Financial Times, ‘Le Monde Magazine’ van Le Monde en ‘De Standaard Magazine’ van De Standaard.

Een extra stukje content met link hier kan ook.

Lees ook:Beau Monde roept Sylvie van der Vaart uit tot Glamour Woman of the Decade
Lees ook:I love Fake Magazine gelanceerd in Amsterdam
Lees ook:Pink Ribbon Magazine ligt weer in de winkels!
Lees ook:30-plus vrouw trots, tevreden en niet bang ouder te worden
Lees ook:Nieuw tassenlabel Ipa-Nima echt té leuk!

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>