Voetballer Dirk Kuyt is groot geworden met Donald Duck

Wie is er niet groot geworden met… weekblad Donald Duck? Een nieuwkomer in de serie, gestart door Calvé-pindakaas. Het blad wil met het thema ‘Geef je dromen de ruimte…’ kinderen inspireren en motiveren om naar hun droombaan te blijven streven. Met elke maand een BN’er en diens beroep. Nu, in de ‘Ik Kom Zo‘-commercial gemaakt door reclamebureau Creamm, meldt Vonk, Oranjeman Dirk Kuyt. Bekende Katwijker en tijdelijke bewoner van Istanboel. Suzan Schouten van uitgever Sanoma noemt hem ”HET voorbeeld, idool voor vele kinderen in Nederland.” En hij past perfect bij het thema en bij het vrolijke weekblad. ”Het thema past ook perfect bij het welbekende motto van Walt Disney zelf: If you can dream it, you can do it.” Aardig.

Een extra stukje content met link hier kan ook.

Lees ook:Pink Ribbon Magazine ligt weer in de winkels!
Lees ook:Hofvijverconcert met maestro Lenette van Dongen bij Avro
Lees ook:Weekblad Yes verdwijnt eind dit jaar uit de schappen
Lees ook:De macrobiotische keuken van Dirk Baelus
Lees ook:Najaarstrend FW2011: Juweeltinten – paars (Amethist)

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>