Innovatie die bij jou begint verklaard in Philips-commercial

Philips wil de komende maanden de ‘buitenwereld’ verleiden om de dialoog aan te gaan over de onmisbare rol van innovatie voor een veranderende samenleving. Schrijft de site Communicatie. Het bedrijf heeft daartoe een zogeheten online storytelling-platform in het leven geroepen over segmenten gezondheid, verlichting en lifestyle, waar verschillende zeer persoonlijke verhaallijnen te vinden zijn. ”Ze moeten laten zien wat innovatie werkelijk voor mensen doet.” Philips benadrukt dat dat platform de basis van de campagne vormt. Zelf zegt het bedrijf: ”Bij Philips willen we dat jij gezond bent, goed leeft en geniet van het leven. Wij laten ons door jouw behoeften en wensen inspireren. Wij leveren innovatie die van belang is voor jezelf, je familie, je bedrijf en onze maatschappij.”

Een extra stukje content met link hier kan ook.

Lees ook:Terugroep-advertentie Philips Café Gourmet-koffiezetapparaat
Lees ook:Organice Your Life nieuw online verantwoord tijdschrift
Lees ook:'Vetpraat' van vrouwen onder vuur in spotje van Special K
Lees ook:'SIRE-campagne psychische ziekte leidt tot 650.000 gesprekken'
Lees ook:Weer boek van Sonja Bakker bij Lidl

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>