‘Je haar komt tot leven.’ Letterlijk, lijkt het, in de metro van Stockholm, waar retailer Apotek Hjärtat‘s voor het eigen Apolosophy-shampoo merk een aandachttrekkende buitenreclame billboard liet ontwikkelen. Het idee is zo simpel: als een trein het station inrijdt en reizigers de wind voelen, komt het haar van vrouw ook in beweging door een sensorsysteem. De bewegende billboard werd bedacht
door reclamebureau Akestam Holst en gemaakt door productiemaatschappij Stopp (zie ook), in samenwerking met buitenreclame exploitant Clear Channel, dat de billboards langer liet staan dan ervoor werd betaald. Heel goed. Bron dsgnrt.net.
Lees ook:De inpakpapier billboard als mooi reclame idee Coca-Cola
Lees ook:'Crash test'-spotje New York Pizza laat nog wel wat heel
Lees ook:Audi heeft ook een reclamehondje! Een Doberhuahua
Lees ook:Dirk feliciteert Beatrix en helpt met haar pensioen-reclame
Lees ook:De BMW van de boeven, de politie's Volvo en de KitKat-rust