Wind in Metrostation helpt met shampoo-reclame

Je haar komt tot leven.’ Letterlijk, lijkt het, in de metro van Stockholm, waar retailer Apotek Hjärtat‘s voor het eigen Apolosophy-shampoo merk een aandachttrekkende buitenreclame billboard liet ontwikkelen. Het idee is zo simpel: als een trein het station inrijdt en reizigers de wind voelen, komt het haar van vrouw ook in beweging door een sensorsysteem. De bewegende billboard werd bedacht

door reclamebureau Akestam Holst en gemaakt door productiemaatschappij Stopp (zie ook), in samenwerking met buitenreclame exploitant Clear Channel, dat de billboards langer liet staan dan ervoor werd betaald. Heel goed. Bron dsgnrt.net.

Een extra stukje content met link hier kan ook.

Lees ook:De inpakpapier billboard als mooi reclame idee Coca-Cola
Lees ook:'Crash test'-spotje New York Pizza laat nog wel wat heel
Lees ook:Audi heeft ook een reclamehondje! Een Doberhuahua
Lees ook:Dirk feliciteert Beatrix en helpt met haar pensioen-reclame
Lees ook:De BMW van de boeven, de politie's Volvo en de KitKat-rust

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>