Smartphone als publiciteitswapen in begraafplaats expositie

Last image ttGenoeg tijd, nog tot 6 juni te zien, deze opmerkelijke The Last image-tentoonstelling, op een … begraafplaats. De reclame ervoor op een abri deze week in de hoofdstad is voor het Nederlands Uitvaart Museum’s Tot Zover, te vinden op begraafplaats de Nieuwe Ooster in Amsterdam (Kruislaan 124). Nee, geen beelden van begrafenissen, de laatste foto’s van die en die of zo. ”De nieuwe tijdelijke tentoonstelling in Museum Tot Zover, van de Libanese kunstenaar Rabih Mroué, reflecteert op het gebruik van de smartphone als publiciteitswapen in het Midden-Oosten,” meldt de site over ‘The Pixelated Revolution‘ (Roué is trouwens ook acteur en toneelschrijver, meldt Wikipedia). Intrigerend.

Een extra stukje content met link hier kan ook.

Lees ook:Stephen Colbert maakt reclame voor Wonderful Pistachios
Lees ook:100 jaar reclame, 100 jaar beroemd nog steeds in Berlage
Lees ook:Huwelijksservies voor prins William en Kate
Lees ook:Denie opvolger Driessen als nieuwe voorzitter BVA
Lees ook:Poll: KNBB-rankingtoernooi in Emmen?

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>